wimaarkk

Alla inlägg under maj 2010

Av LiinaA - 14 maj 2010 00:35

hejsan har inte skrivit på ett tag men har varken haft tid eller ork , hah ;) men men iallfall , vet inte vad jag ska skriva nu heller men skriver bara så ni vet att jag lever typ eller nå . skriver mer imorgon om ja orkar . 


pusshejs <3

Av LiinaA - 6 maj 2010 22:25

hejsan :) tänkte ba säga att det gick finemang idag ! hihi (a´


orkar inte skriva så mycket men dagen har spenderats med vovvarna , tommy , alexandra & majja :) en kanon dag ! skriver mer imorgon , ska slagga nu :d 


gonaaaaaaattt <3


pusss <3

/ LiinaA

Av LiinaA - 6 maj 2010 09:40

tjena tjenA  :) 

nu ska ja dra & käka frulle & dricka massor med KAFFE ;) ! yihoooo , nej men gla är ja ialf :D och macka ska ja få , haha :)

ska va hundvakt åt bajsätande Trubbel idag hah (orka) .. nej men ska väl slänga på mig lite kläder nu :) ska ju till barnmorskan sen & se hur det är med min älskling i magen (a) hihi 

men slänger in ett inlägg senare om hur dagen vart :) 

hare bra allesammans :)


Pusss<3

/ LiinaA

Av LiinaA - 5 maj 2010 22:13

ida så vakna ja runt nio typ ? :) gick upp för att käka frulle & sen tog ja en låååååååång dusch :) så skönt !


sen ut med vovven & lite sånt , följde med tommy till arbetsförmedlingen & satte mig & vänta på att pappa skulle komma ut , gick med dom mot tåget men sen blev det tjafs & ja drog , men sen redde det ut sig . så gick och mötte tommy & daniel , drog till mötet jag skulle på . gick väl si sådär , men men ska tillbaka om 2 veckor typ . drog & fixxa frulle tills imorn sen vidare upp till sandra & drack lite kaffe & hjäplte henne med tvätten lite granna :) fick även lite kläder & sånt som är bra att ha :) tack sandra <3 ! sen vare bara att dra sig hemåt & ge Trubbel käk & ut med han . fixa lite mat sen ner & träffa alexandra , satt & bara snacka lite :) sen upp & baka lite kladdkaka som ja sitter & moffar i mig just nu ;) yummy ! sen packa lite , vänta på att pappa skulle komma så han kunde skjutsa oss så ja slapp gå ! har sjukt ont i fossssingarna ;(

 imorgon blire att va lite hundvakt & sen besök hos barnmorskan för att se hur det är med mitt lilla hjärtegooos <3333


skriver imorgon :) sängeeeen ropar !

gonatt gott fuuulk :d 


Pusss <3

/ LiinaA

Av LiinaA - 3 maj 2010 22:26

hej & välkommen till min blogg eller nånting sånt :) hehe


ah jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om , vet ju inte om dt är nån som i huvudtaget kommer läsa min blogg så ;) hah nej men kom med lite tips om vad jag ska skriva om ? vore asgulligt ! :)



Pusss <3

LiinaA 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag skriver om mitt liv som 18 år & mamma till min fina dotter Nova-Li , som kom till världen den 1 september 2010 :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

gueeestbook ;)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards